Tunnettuus, menestys, bisnes: tutustu uuteen koulutukseen!

4/2018 27.9.2018

IPR University Center tarjoaa syksyllä 2018 ja keväällä 2019 monipuolisen, viisiosaisen Trademark Meets Brand –koulutusohjelman, jossa käydään läpi koko yrityksen elinkaari tavaramerkkien ja brändien näkökulmasta.

Coca Cola, Microsoft, Apple, Tesla, Audi, Marimekko, Rovio, IBM, Nokia, Fiskars, Valio, H&M, IKEA, Wärtsilä, Adidas, Nike, McDonald’s…

Mikä yhdistää yllämainittuja brändejä? Mikä on heidän menestyksensä salaisuus? Mitä on suuren brändin takana? Maailmanlaajuisen maineen saavuttamiseksi on tehty valtavasti töitä.  Mutta ennen kaikkea brändin takana on huolellisesti rakennettu ja tarkkaan laadittu suojausstrategia.

Brändi on yrityksen aineetonta omaisuutta. Se on mainetta ja kuluttajauskollisuutta. Se on valtava omaisuuserä, kun yrityksen arvoa mitataan. Se on myös yrityksen suurin kilpailuvaltti niin kotimaisessa kuin globaalissa liiketoiminnassa. Aineettomien oikeuksien hyödyntäminen kasvattaa yrityksesi tuottoa ja tarjoaa kilpailuetua. Tuotteet ja palvelut ovat turvattuja, ja tavaramerkkien ja brändin arvo on määritettävissä.

Trademark Meets Brand -koulutus on tarkoitettu kaikille, jotka tarvitsevat osaamista tavaramerkkien suojaukseen, brändityön kehittämiseen ja IPR strategian luomiseen. Koulutusohjelma koostuu viidestä koulutuspäivästä. Koulutusohjelmaan voi osallistua joko kokonaan, tai yksittäisiin päiviin. Koulutuskokonaisuus on suunniteltu yhteistyössä IPR-talo Berggrenin IPR Business Manager Taru Kallio-Nyholmin kanssa.

Luennoitsijoina toimivat alan kotimaiset sekä ulkomaalaiset huippuasiantuntijat niin asianajotoimistoista, asiamiestoimistoista kuin brändin omistajien puolelta. Ensimmäinen koulutuspäivä on 7.11.2018, ja koko ohjelma löytyy instituutin koulutussivulta.