Tiktok esittelee uusia toimintoja alustalla toimivien tavaramerkkien markkinoinnin helpottamiseksi

14.10.2021

Tiktok

Kuluvan vuoden aikana Tiktok on työskennellyt mahdollistaakseen erilaista alustallaan tapahtuvaa liiketoimintaa yhä laajemmin. Syyskuun lopussa alusta esitteli joukon uusia toimintoja, joiden avulla tavaramerkit voivat optimoida markkinointikampanjansa sosiaalisen median alustalla toimiviksi.

Tiktok World on uusi yrityksille suunnattu käyttäjätyyppi, joka tarjoaa erilaisia ratkaisuja ja toimintoja  brändäykseen ja kaupallistamiseen tähtäävän luovan sisällön tekemiseen ja pyrkii auttamaan yrityksiä vakiinnuttamaan läsnäolonsa alustalla. Yksi uusista toiminnoista on niin kutsuttu ”Reach & Frequency”-toiminto, jonka avulla yhtiö voi räätälöidä itselleen sopivan markkinointikampanjan. Yritys voi valita panostaa mahdollisimman suuren käyttäjämäärän saavuttamiseen tai vaihtoehtoisesti pyrkiä saavuttamaan ennen kaikkea nimenomaan brändinsä kohderyhmään sopivia käyttäjiä.

Tiktokin globaalien bisnesratkaisujen johtaja Blake Chandlee toteaa, että tavaramerkeillä on erityisen tärkeä rooli Tiktokissa. Uusien toimintojen avulla Tiktok pyrkii edistämään yritysten mahdollisuuksia saavuttaa mahdollisimman moni käyttäjä, ja markkinoida tuotteitaan ja rakentaa tavaramerkkiään optimaalisella tavalla, joka ei ole mahdollinen millään muulla alustalla.

Markkinointikampanjan budjetti on niin ikään vastaisuudessa paremmin ennakoitavissa kuin ennen. Lisäksi uudet toiminnot mahdollistavat  mainoskampanjan menestymisen seuraamiseen reaaliaikaisesti.

Alkuperäisen Resume-lehden aihetta käsitelleen uutisen pääset lukemaan täältä.

Kuva: Hello I’m Nik sivustolta Unsplash.

Kirjoittajat

Kirjoittajat